drömma kan man

Idag kom TEMA-resors vinterkatalog i brevlådan. Tänk om man hade all tid i världen, pengar i oändlighet och likasinnat resesällskap... Bland nyheterna fanns Klassiska Indien & Nepal, Sinai, Chile och la Hispaniola. Behöver jag nämna min kompass gärna snurrar mot de flesta destinationer i världen?! Och egentligen tycker jag faktiskt att det borde vara lagstadgat i Sverige att alla ska ha rätt till åtminstone en vecka i solen under den låånga mörka vintern.

Får väl istället drömma tillbaka en stund till förra åretst oförglömliga besöket i Mittens Rike. Har aldrig lärt och sett så mycket på så kort tid under de intensiva veckorna i augusti. En ovärderlig resa!

     
  

Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0