önskehörna


Idag cyklade jag och Mrs Sö till Ikea. Det har jag aldrig någonsin gjort förut (själva cyklingen till varuhuset alltså). Man kan ju inte dirket ha några stora shoppingplaner inför en sådan tur och det hade vi inte heller. Det är trevligt med en inspirationspromenad genom avdelningarna och gå och titta och fundera på hur man vill ha det. En smått filosofisk fikastund blev det också.

Denna fåtöljen skulle passa bra i mitt vardagsrum. I hörnan med lilla 50-tals bordet (fyndat på loppis för 20 kr), fotot på farmor som barn och den grafiska blomtavlan.. Den är mer svart- och vitrutig i verkligheten, inte så grå som den ser ut på bilden. Mmm, det börjar klia i inredningsfingrarna..

 


Kommentarer
Postat av: mrs sö

Trevligt att bli omnämnt i din blogg:) Det var en trevlig tur till ikea, kändes inte alls långt att cykla. Och fåtöljen skulle passa bra hos dig, och den var faktiskt riktigt skön att sitta i.

2008-06-14 @ 12:55:58
Postat av: lina

Da tycker jag att du ska kopa den dar fotoljen! Hoppas jag far provsitta den snart:-)

2008-06-15 @ 20:48:13
Postat av: Anonym

Mrs sö: nej den cykelturen kan jag gärna göra om igen, fast ibland vill man nog ha med sig något större därifrån..men att fortsätta till Skutberget vore inte heller fel!



Lina: Om jag köper den, kommer du då ;-)

2008-06-15 @ 21:22:09

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0