oplanerad meny

Hoppsan... jag åt visst Ben & Jerry's half baked till lunch. Så kan det gå när man skolkar från en örebroresa och snöflingorna yr i luften med svårighet att hitta fäste. Tur att man faktiskt får bestämma själv över vad man vill göra, det är ju liksom ingen som blir lidande för att jag äter glass istället för potatis (tvärsom bidrar jag faktiskt till en bättre värld. Det kan man läsa mer om här!). Men om jag inte sätter lite fart med PowerPoint nu så är det jag som får äta upp det senare istället. Kanske bäst ändå att äta en avokado också för säkerhets skull.. grönsaker är nog bra för hjärnan tror jag.

Ben & Jerry's Half BakedImage:Avacado white bg.jpg





Bilder: www.dcsnacks.com, Wikimedia Commons

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så du skolkar du...Det gör du nog rätt i i detta busväder. Den där lussebullen skulle verkligen sitta finfint nån dag. Har ju varken sett kakel eller Merlin live så det vore väl på tiden!

2008-12-05 @ 14:44:54
URL: http://mizzv.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0