lovely piano and voices


Dirty Dancing går varm på radion och klättrar på trackslistan. Jag lyssnar lite för lite på radio för att hänga med i svängarna ordentligt.. Men de senaste kvällarna har Frida Hyvönen stått för ljudkulissen, en riktigt vacker sådan. Här är Oh Shanghai:

tyvärr inte den bästa ljudkvaliteten



 För snart tio år sen var det bland andra Tori Amos som stod för vackra texter och sång i min stereo. Måste vara Fridas pianospel som gjorde att jag kom att tänka på henne nu. Winter är riktigt fin, och gick ofta på repeat (och tänk om det kunde se ut så där utanför fönstret nu..)



Kommentarer
Postat av: Mia

Ny för mig får kolla in.

Dirty Dancing är dock en klassiker. Som man drömde om Patrick Swayze - det var vår generations Zac Efron..:)



Jag har sjukt många artiklar och recensioner att bli klar med men på plussidan så blev jag klar med alla klappar idag. Bara granen och pepparkakorna kvar..Ehh. Julstress ditt namn är Mia. :)



Kram Mia

2008-12-18 @ 23:40:43
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0