dagens fikaoutfit

Varför har de flesta cafér inte fattat grejen med att serveringen är viktig? En bulle ser mycket trevligare ut på ett fint fat än på en vit, disksliten assiet och kaffet smakar tusen gånger bättre i något annat än med löfbergs lila logga på. I väntan på att någon hör min bön om en moccamaster  (eller det går bra med en nespresso också om señorita L hellre fixar det..) provade jag att brygga kaffet i den söta lilla kannan. Den röda accentkoppen har jag fått av mamma. Bullen har jag gjort själv... eller, okej då, jag gick i alla fall hela vägen till Hanna Larssons och köpte den!


 

Kommentarer
Postat av: Gracel

Åh, det ser smaskigt ut, tycker till och med jag.....

2008-08-12 @ 09:34:58
Postat av: Anonym

Åh , vad gott med bulle, det tror jag att jag ska baka idag, har tänkte det hela semestern, men inte blivit av, men nu kanske, har ju lite minisemester igen tills på lördag:)

2008-08-12 @ 14:06:48
Postat av: Lilla J

Ah, jag vet precis vad du menar! Prestentationen är minst lika viktig som smaken! Kanske läser någon detta om vi har tur... hihi...

2008-08-12 @ 20:57:07
URL: http://sannalyckan.blogspot.com/
Postat av: Lilla J

Gaaah, bullar... fniss

2008-08-12 @ 20:58:19
URL: http://sannalyckan.blogspot.com/
Postat av: Maria

Du e otrolig med dina vackra och inspirerande bilder! De kan få vilken bulle-hatare som helst att bli omvänd.

2008-08-17 @ 23:43:33

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0