handbagage till örebro

Ett besök hos skomakaren behövs bara och sen har jag en riktigt redig portfölj till skolväska. Den borde rymma både pärm, block och pennor samt förhoppningsvis även lite ambition och en och annan bok. Matlådan får vara i en papperspåse från Kardemumma. Längtar inte alls till vintern, men den är oundviklig och när den väl kommer kan det ju vara trevligt att den fina väskan kommer att passa bra ihop med den mörkblå vinterjackan. Skulle förstås vara väldigt fint med ett par stövlar i samma färg.. men det är ju också mest bara en önskan i studentsnåla tider. Väskan har jag haft turen att få.


Kommentarer
Postat av: Nela

En större bild tack! Går ju inte att se ordentligt=) Men det blir nog jättefint! För mig blir det födelsedagsväskan ett tag till, den är stor å det behövs för höstens alla måsten. Kram

2008-08-20 @ 18:49:04
Postat av: Batgirl

Lite måste man väl lämna till fantasin ;-) eller snarare till verkligheten!

men du, apropå födelsedagsväska.. host host..ehmm..

2008-08-20 @ 18:57:16
Postat av: Lilla J

SNYYYYGG!!

2008-08-20 @ 22:01:01
URL: http://sannalyckan.blogspot.com/
Postat av: Leena

Du får nyckeln till väskan så fort vi ses - jag tror jag har den i min lilla hjälp-var-finns-allt -låda, i avdelningen "nycklar" (where else...)

2008-08-21 @ 13:34:59

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0