spooky mulder and the redhed

Var hos farbror Söderman (förlåt, men Saltkråkan var på teven förut) och hans fruga. Välbehövligt att få bli servad efter en slitig vecka. Nice company for sure, men alltså: först bjuder de på mat och hela soundtracket till Mamma Mia och sen två gamla avsnitt av Arkiv X... De där två vet verkligen hur man kan få mig att trivas!
Visserligen var det inte många avsnitt under de nio säsongerna som jag missade när det begav sig under nittotalets alla tv-kvällar... men att kunna vad de säger efter eftertexterna.. aningen överkurs!

Kan inte bestämma mig om jag vill se filmen på bio eller om det räcker med liten skärm (sen när den finns tillgänglig helt lagligt, of course!). Hade ju varit lite att sluta cirkeln om jag kunde sett den med Alexthegirl förstås..




Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

jag älskade arkivX när det begav sig, men nu är jag alldeles för harig haha! :D du får resencera sen ;-)

2008-08-16 @ 21:07:36
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Alexthegirl

Jag har också tänkt att se den med dig vore det mest rätta...Men hur ska vi få till det bra? Kram

2008-08-19 @ 20:07:09

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0