lördag på stan, kräftskiva och jobbet

Några saker på menyn idag, vissa redan uppätna, andra still to come:

Devil's cake och cappucino (inte så konstigt att man säljer sig för pengar när man har det framför sig och telefonen ringer..)

Fyra väl utvalda havskräftor köpta över disk och ett antal färdigskalade! (alltså, inte äter jag upp 17-20 tinade kinesiska kräftor helt själv.. visst är det roligt en stund men sen gör det faktiskt riktigt ont i fingrarna av att knäcka klorna.. så jag dissar kvantitet framför kvalitet ikväll)

Ramlösa persimon och grape (istället för det planerade mousserande från jacob's creek.. som sagt vad gör man inte för pengarna, bubblet får vänta på andra tider... kanske ända till nästa lördag..?)



ps. den här extra jobbnatten kommer jag jubla över i slutet av september när det klirrar lite extra i den gigantiska guldkistan, I'm sure! 


Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0